مهشاد بدیهی
مدرس دوره‌های ناخن
درباره
دوره‌ها و محصولات
مقالات
ویدیوها
پادکست‌ها
۱۵
دوره/محصول
۰
مقاله
۱۰
ویدیو
۰
پادکست
بیوگرافی

من مهشاد بدیهی ،مدرس کاشت ناخن و مدیر مجموعه تخصصی “مهشاد نیل سنتر” هستم.

من دانش آموخته مهندسی معماری، دانشگاه هنر اصفهان در مقطع کارشناسی هستم. رشته معماری که مادر همه هنر هاست، در پیدا کردن دید هنری و جزیی نگری لازم برای تولید یک اثر هنری بسیار کمک کرد.

بعد از این فن بیان و شیوایی سخن را با ۳ سال سابقه تدریس در “هنرستان‌های فنی حرفه‌ای” و “کار و دانش” آموختم که در تدریس “کاشت ناخن” بسیار موثر بود.

اولین کلاس آموزش ناخن را سال ۹۵ گذراندم و تا امروز در کلاس‌های حضوری و مجازی بسیار زیادی شرکت کرده‌ام تا با مطالب جدید و به روز دنیای ناخن، همچنین با نحوه تدریس سایر همکارانم آشنا شوم. میل من به آموختن و تلاش‌هایم برای ادامه دادن بی‌اندازه زیاد است و می‌دانم که هیچ کوششی بی اثر نخواهد شد.

فعالیت من در دنیای مجازی از ابتدای شروع به کار، با انتشار عکس از نمونه کارهایم آغاز شد و تا امروز با تهیه ویدئو‌ها و دوره‌های آنلاین “کاشت ناخن” ادامه دارد. من موفقیت در زمینه تولید محتوا را، نتیجه تلاش‌های دوران کودکی تا دانشجوییم می‌دانم چرا که در این دوران مهارت‌های عکاسی، ارائه مقالات در مجله‌های معماری، داستان نویسی و نقاشی با تکنیک‌های مختلف را بسیار تمرین کردم.

دلیل ورودم به دنیای “کاشت ناخن” در بین همه مهارت‌ها و شغل‌هایی که می‌توانستم انتخاب کنم، در یک کلام کمال‌گرایی‌ست. من شغلی را انتخاب کردم که بتوانم در آن “بهترین” باشم. “مهشاد نیل سنتر”، را از دل “تدریس” و” هنر” که دو توانایی اصلی من هستند رویاندم و با علاقه شخصی‌ام(کتابخوانی) گره زدم تا برای هنر آموزان این رشته تجربه‌ای متفاوت از” آموزش هنر و فرهنگ” را رقم زنم.

دوره آموزشی ژلوتم

دوره آموزشی ژلوتم

۱۵
۰
۶۴
۵۰۰,۰۰۰ ۱۸۰,۰۰۰ تومان
در حال برگزاری
دوره یونی ژل (جامع ژل + ژلوتم)
در حال برگزاری
دوره پدوتراپی (پدیکور درمانی)
در حال برگزاری
دوره پرایمری حضوری (دوره جامع پودر)
در حال برگزاری
دوره اسکچ (طراحی)

دوره اسکچ (طراحی)

۱
۰
۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
موردی یافت نشد.
موردی یافت نشد.